Известие

Collapse
No announcement yet.

Задължителна смяна ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Задължителна смяна ?

    Абсолютно винаги ли при смяна на собственик трябва да се сменя ангренажния комплект ?
    Не съм разбирач но не ми се струва удачно да се дадат ~ 400 лв само да кажеш че е обслужена пред очите ти
    Мнения !

  • #2
    То нищо не трябва. Всичко е препръчително.

    А удачно ли е да след два месеца да пуснеш тема "търся двигател 2.0 на старо" щото си спестил 400лв днес?
    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

    Comment


    • #3
      А има ли симптоми че нещо е за смяна като звуци и състояние на ремъка ?

      Comment


      • #4
        Колегата Old Fox е прав.Аз си смених моя агренажен комплект и майсторите ми показаха стария ремък.Беше чисто нов.Също така съм виждал как една кола е кърпена с хартия и кит от предишен собственк.
        По-добре дай 400лв. сега , за да не дадеш после повече.
        АРИЕЛ-156 2,4 JTD 98г. - EX
        http://www.youtube.com/watch?v=SCSIfkg17Pg

        Comment


        • #5
          Ремъкане не го гледайте. Моя и той изглеждаше нов, но пластмасовите ролки се бяха изкривили. Сега онзи ден гледам едната паразитна ролка на пистовия ремък почнала да играе, а е на 20 000 км. Тъй, че сменяй да ти е мирна главата.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            ама ти всеки ден ли си роверяваш, ролки, ремъци, кабели и т.н)) като те чета имам чувството че твойта кола боледува от всичко
            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
            sprint tropheo
            155/1.8
            156/2.0 Selespeed

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от fiore Покажи съобщение
              ама ти всеки ден ли си роверяваш, ролки, ремъци, кабели и т.н)) като те чета имам чувството че твойта кола боледува от всичко
              Не, луд ли си? Ролката съвсем случайно я видях докато си проверявах нивото на антифриза сутринта. Течностите си ги проверявам в седмицата поне въднъж. Ти твоя капак не го ли вдигаш?

              Ако искаш ела да ми видииш колата дали боледува от нещо. Ще ти дам да покараш, да я ослушаш хубаво дали се чува двигателя в купето докато работи. Зимата на -15 ще те кача да търсиш скърцане в купето или каквото и да е било друго.

              Ти четеш, четеш ама не вникваш. Аз ходя и помагам на един приятел в сервиза в недял и там обслужвам и сервизирам не малко Алфи. Включително и в къщи идват някои момчета с колите си. Но какво да ти обеснявам на теб.

              Ела, каня те на гости! Съвсем приятелски те каня на гости да се разходиш един ден когато ти кажеш и ще ми видиш колата И тогава ще кажеш сам дали е болна от нещо
              Last edited by oem; d.m.y г., 13:41.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                Не съм разбирач но не ми се струва удачно да се дадат ~ 400 лв само да кажеш че е обслужена пред очите ти
                Мнения !
                С тези 400лв си купуваш спокойствие! Колата може и да е обслужена, ама може ли на 100% да се довериш на човек, който не познаваш? Освен това, даже и да е така, можеш ли да знаеш как е направено обслужването и с какви части, да не говорим, че много често срещано е например да не се сменя водна помпа. Няма как да разбереш всичко това. Затова си смени тези неща, за да знаеш какво точно си направил и да нямаш неприятни изненади. Моята например когато я взех беше напълно "обслужена" според думите на предишният собственик. Само че аз съм подозрителен винаги към такива твърдения и в последствие при обслужването й се оказа, че всъщност са сменяни само пистов ремък, обтяжна ролка и водна помпа, неясно кога. А пък ангренажния ремъка се беше нацепил. Той може и да не е навъртял ресурса от километри, но пък независимо от това и само от седене след време гумата пак остарява и трябва да се сменя.
                Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                Alfa Romeo 156, 2.0TS

                Comment


                • #9
                  Изчетох доста теми за скъсани ремъци обаче всички бяха за сравнително нови ремъци от 2000 км до 5-6000 не видях никой да се / хвали / че стария ремък му се скъсал ,обикновенно се оплакват от шумове при новите ремъци и намалена мощност и от тук излиза въпроса -
                  Ако си върви добре колата заслужава ли си да дадеш пари за да се чустваш спокоен ,а е възможно след смяната да не върви като преди ?

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                    Изчетох доста теми за скъсани ремъци обаче всички бяха за сравнително нови ремъци от 2000 км до 5-6000 не видях никой да се / хвали / че стария ремък му се скъсал ,обикновенно се оплакват от шумове при новите ремъци и намалена мощност и от тук излиза въпроса -
                    Ако си върви добре колата заслужава ли си да дадеш пари за да се чустваш спокоен ,а е възможно след смяната да не върви като преди ?
                    Всеки ремък си има дата на производство. Като го купуваш гледай да не е на повече от година.

                    Иначе за да се скъса нов ремък, то причината да е в самия него е нищожна. Обикновено става или от пренатягане, от крива, износена и биеща ролка, повреда на ремъка при монтаж от всякакво естество и подобни.

                    Намалена мощност също може да има от некомпетента намеса на псевдо майстори. Ако ремъка е зацепен както трябва няма да имаш проблеми.

                    Незнам от къде си, но питай конкретно за твоя град къде ще ти свършат най-добре тази работа за да нямаш проблеми.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Ами намалена мощност има от неправилно зацепване. Значи на преден план излиза фактора майстор. Скъсани ремъци на по 5-6К километра говори за нискокачествени такива, проблем в ангренажа или голямо натягане - фактор майстор. Тоест спестени са пари да не се сложи оригинален или марков ремък, ами е поставено някое китайско менте.
                      Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                      Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                      Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                      Alfa Romeo 156, 2.0TS

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                        ремъци от 2000 км до 5-6000 не видях никой да се / хвали / че стария ремък му се скъсал ,
                        Ми то ако моя се скъса поради тая причина да не мислиш че ще дода тука и ще напиша "Да се факам и в тъпата шматка дето съм че не смених ремъците, скапах си двигателя"......срам е тва....затва рядко се вижда.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • #13
                          Аз мисля че са повече от 5 на 100, ама както и да е......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от plamen petkov Покажи съобщение
                            Изчетох доста теми за скъсани ремъци обаче всички бяха за сравнително нови ремъци от 2000 км до 5-6000 не видях никой да се / хвали / че стария ремък му се скъсал ,обикновенно се оплакват от шумове при новите ремъци и намалена мощност и от тук излиза въпроса -
                            Ако си върви добре колата заслужава ли си да дадеш пари за да се чустваш спокоен ,а е възможно след смяната да не върви като преди ?
                            Разбира се, че няма смисъл да даваш 400 лв., само да за направиш някаква процедура, но ... може ли да си сигурен или да имаш доверие на непознат, който ти продава колата?
                            До момента съм виждал на 90% в обява за продажба на кола "Обслужена" ... ама какво значи обслужена - измита, силиконосана, излизана с вакса или сменени масла, филтри, ремъци ... с една дума - консумативи?

                            Пример:
                            Аз си поддържам колата в сервиз Х, известен във форума, но не официалния на марката (има много случаи, когато не са сменени консумативи, а клиентът си е платил за тях) освен ако не е в гаранция. Продавам ти колата, казвам ти, че съм сменил консумативи преди 5 000 км (примерно) и има къде да го провериш - сервизна книжка или в самия сервиз!
                            Тогава с чисто сърце няма смисъл да го правиш отново, а само може да го провериш.

                            Във всяка една друга ситуация е препоръчително да го направиш, защото ще ти струва повече един ремонт на ДВГ или някой друг консуматив - скорости, турбо и т.н., отколкото да смениш няколко литра масло, 3-4 филтъра, няколко ремъка и ролки ...
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Абе смени ги тея работи, че грешни пари. Ако я е карал някой познат да ти кажа кога са сменени ок, но как може да се доверяваш само на думи. Но едва ли всеки собственик трябва да сменя ангренажния комплект, просто трябва да имаш информацията!
                              sigpic
                              Gulfstream G650 with Italian design...

                              Comment

                              Working...
                              X